Эреже болгондой, авиабилеттер башка адамга
кайра таризделиши мүмкүн эмес.Эгер сиздин билеттеги атыңыз, фамилияңыз же жынысыңыз билетти тариздөө үчүн негиз болгон документтеги (мисалы, чет өлкөлүк паспорт) маалыматтарга дал келбесе, сиз бизге маалыматтарды оңдоого сурам жөнөтө аласыз.
Аты-жөнүңүздүн олуттуу эмес өзгөрүүсү дагы авиакомпаниянын эрежелерине жараша тыюу салынышы же кошумча акы менен уруксат берилиши мүмкүн жана өзгөртүү киргизүү үчүн агенттиктин тейлөө жыйымы колдонулушу мүмкүн.
Аты-жөнүңүздү оңдоого сурамды жөнөтүү үчүн:
- Сайтта авторлоштуруу менен, «Менин билетим» – «Менин тапшырыктарым» – «Авиабилеттер» – «Бронь №» – «Тапшырыкты редакциялоо» – «Жүргүнчүлөрдүн маалыматтарын өзгөртүү» бөлүмүнө кириңиз.
- Сурамга өзгөртүү зарыл болгон жүргүнчүнүн паспортунун (же анын негизинде брондоо ишке ашырылган башка документтин) биринчи маалыматтык бетинин көчүрмөсүн тиркеңиз.
- Сиздин сурамга кошумча маалымат кошуу үчүн, биздин Колдоо кызматыбыз үчүн комментарий калтырыңыз.
Мындай процедура 2 жумага чейинки убакытты алышы мүмкүн экенине көңүл буруңуз. Биздин Колдоо кызматыбыздын өкүлү бул маселе авиакомпания менен макулдашылгандан кийин, дароо сиз менен email аркылуу байланышат.
Бул макала сизге пайдалуу болдубу?
Жооп бергениңиз үчүн рахмат
Эгер сиз өзүңүздүн суроого жоопту таба элек болсоңуз, сураныч, биздин Колдоо кызматыбызга кайрылыңыз