Эгер авиакомпания жүргүнчүнүн каттамынан бир же бир нече рейстерди жокко чыгарса, жүргүнчү катталууда көрсөткөн электрондук почта дарегине өзгөрүүлөр жөнүндө маалымат жөнөтүлөт жана альтернативалуу рейс (эгер ал жеткиликтүү болсо) же авиакомпания тарабынан сунушталган рейс сунушталат.
Жүргүнчү сунушталган альтернативалуу рейске макул болуп же учууну токтотушу керек.
Сунушталган альтернативалуу рейске макул болуу үчүн, «Менин билетим» – «Авиабилеттер» – «Бронь №» – «Тапшырыкты редакциялоо» – «Датаны/каттамды өзгөртүү» бөлүмүнө кирүү керек. Сунушталган рейс бетте чагылдырылат. «Тастыктоону» басыңыз. Сиздин электрондук почта дарегиңизге жаңы каттамдык дүмүрчөк жөнөтүлөт.
Эгер сунушталган альтернатива сизге жакпаса жана сиз учуудан баш тартууну кааласаңыз, «Менин билетим» – «Авиабилеттер» – «Бронь №» – «Тапшырыкты редакциялоо» – «Кайра кайтарууга сурам» бөлүмүнө кирүү жана билетти кайра кайтарууга сурамды түзүү керек.
Бул макала сизге пайдалуу болдубу?
Жооп бергениңиз үчүн рахмат
Эгер сиз өзүңүздүн суроого жоопту таба элек болсоңуз, сураныч, биздин Колдоо кызматыбызга кайрылыңыз