Эгер сиз брондоого «Түз авиакомпанияга» төлөсөңүз, бирок авиакомпания «Ката. Картада каражаттар жетишсиз» ката статусу менен төлөмдү четка какса, сиз төлөө аракетин кайталап көрө аласыз. Бул үчүн картаны толуктаңыз же операцияларды жүргүзүүгө лимиттерди алып салуу үчүн банктын колдоо кызматына кайрылыңыз.
Төлөө аракетин кайталоо үчүн:- «Менин билетим» – «Авиабилеттер» – «Бронь №» – «Тапшырыкты редакциялоо» бөлүмүнө кириңиз.
- «Мен картаны толуктадым» дегенди басыңыз.
Көңүл буруңуз!- «Тастыктоону» басуу менен, сиз төлөм картасын толуктаганыңызды/лимиттерди алып салганыңызды жана тапшырыкка төлөө үчүн сиздин картадан каражаттарды алуу аракетин кайталоого макул экениңизди ырастайсыз.
- Авиакомпаниялар бир тараптуу тартипте, берүү учуруна чейин, агенттиктерде жана кардарларга кабарлоосуз, өзүнүн рейстерине билеттердин баасын өзгөртүүгө же төлөнбөгөн брондуу жокко чыгарууга укуктуу. Мында билетерди ушундай эле баалар боюнча кайра брондоо мүмкүнчүлүгү болбойт. Агенттик авиакомпаниянын иш-аракети үчүн жоопкерчилик тартпайт, анткени агенттик болгон ортомчунун функциясын гана аткарат. Эгер билетти алуу мүмкүн болбосо – Колдоо кызматынын агенти сизге бул тууралуу маалымат берет.
- Эгер сиздин картада каражаттар жетиштүү болсо, бирок төлөм четке кагылса, шилтемеси боюнча тразакцияларды четке кагуунун мүмкүн болуучу себептери менен таанышыңыз.
Бул макала сизге пайдалуу болдубу?
Жооп бергениңиз үчүн рахмат
Эгер сиз өзүңүздүн суроого жоопту таба элек болсоңуз, сураныч, биздин Колдоо кызматыбызга кайрылыңыз